Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFreeman, J.; Flannery, B.; Sugai, G.; Goodman, S.; Simonsen, B.; Barrett, S.
InstitutionCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS)
TitelImproving Attendance in a Remote Learning Environment
Quelle(2020), (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Attendance Patterns; At Risk Students; Holistic Approach; School Policy; Board of Education Policy; Measurement; Barriers; Access to Education; Access to Computers; Environmental Influences; Educational Environment; Student Needs; Intervention; Distance Education; Teacher Student Relationship; Peer Relationship; Mentors; Family Programs; Teaching Methods; Learner Engagement; Remedial Instruction; Direct Instruction; Access to Health Care; Mental Health; Physical Health; Positive Behavior Supports
AbstractIn the current context, barriers to student attendance and engagement have only increased. Schools and districts are encouraged to emphasize a supportive multi-tiered model for supporting student and staff engagement and attendance rather than punitive attendance or truancy policies. Leadership teams will need to be aware of and adjust policy and practice in response to local trends related to infection rates, food insecurity, and homelessness. The purpose of this brief is to adapt the suggestions and strategies provided in "Improving Attendance and Reducing Chronic Absenteeism" to guide practice during remote instruction. Strategies from both briefs will be helpful during hybrid instructional models. [For "Improving Attendance and Reducing Chronic Absenteeism," see ED609387.] (ERIC).
AnmerkungenCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: https://www.pbis.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: