Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLieberman, Abbie; Bornfreund, Laura; Franchino, Elise; McCann, Clare; Palmer, Iris
InstitutionNew America
TitelSupporting Early Educator Degree Attainment: Takeaways from New America's Working Group
Quelle(2020), (35 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEarly Childhood Teachers; Preservice Teacher Education; Educational Change; Barriers; Educational Policy; Access to Education; Higher Education
AbstractLast fall, with support from the Alliance for Early Success, New America convened the Supporting Early Educator Degree Attainment working group to delve into the barriers institutions of higher education (IHEs) face to serving and preparing early educators and to explore opportunities for reform. The group selected five pressing barriers, identified promising practices to address those barriers, and then examined the policy and institutional levers needed for broader reform. This paper presents the working group's findings and shines a light on 11 of the bright spots that already exist in IHEs around the country. (As Provided).
AnmerkungenNew America. 740 15th Street NW Suite 900, Washington, DC 20005. Tel: 202-986-2700; Fax: 202-986-3696; Web site: https://www.newamerica.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: