Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGoria, Cecilia; Guetta, Lea
TitelTransforming Learning Spaces for Multilingual Interaction: The Outcomes of a Workshop Delivered at the 2020 eLearning Symposium
Quelle(2020), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Goria, Cecilia)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSpace Utilization; Multilingualism; Interaction; Technology Integration; Student Centered Learning; Electronic Learning; Cooperative Learning; Creativity; Second Language Learning; Learning Resources Centers; Educational Facilities Design; Foreign Countries; Graduate Students; College Faculty; Workshops; United Kingdom (Nottingham)
AbstractThe design of innovative learning spaces currently affects different educational sectors, including university teaching and learning. A parallel can be identified between the weakening of the specialisation of spaces for formal, informal, life-long learning, social interaction, and leisure and the blurring of the boundaries between work/learning and social engagement. Furthermore, a user-centred approach to space design mirrors the ongoing development towards student-centred education, and the emphasis on making these spaces digitally competitive equally reflects the increasing integration of technologies in teaching and learning. This contribution is the report of a workshop delivered at the eLearning Symposium, 24th January 2020, Southampton, which explored possible designs for a learning space conducive to multilingual communication, collaboration, and creativity. [For the complete volume, "Education 4.0 Revolution: Transformative Approaches to Language Teaching and Learning, Assessment and Campus Design," see ED607129.] (As Provided).
AnmerkungenResearch-publishing.net. La Grange des Noyes, 25110 Voillans, France. e-mail: info@research-publishing.net; Web site: http://research-publishing.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: