Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEaton, Sarah Elaine
InstitutionUniversity of Calgary (Canada)
TitelLearning about Academic Integrity through Experiential Learning
Quelle(2020), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Eaton, Sarah Elaine)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterIntegrity; Experiential Learning; Learning Activities; Teaching Methods; Student Centered Learning; Information Literacy; Citations (References); Ethics; Trust (Psychology); Values; Research Skills; Writing (Composition); Universities; Interdisciplinary Approach; Foreign Countries; Graduate Students; Undergraduate Students; Canada (Calgary)
AbstractPurpose: This report highlights ways in which academic integrity can be taught through experiential learning activities. Methods: Information synthesis of academic integrity and experiential learning are provided, supplemented by a qualitative reflexive processes of a teaching activity. Results: A hands-on teaching activity showing how academic integrity education was provided through an inquiry-based experiential learning activity. Implications: Through this report, an argument is made to move away from deficit-based transmissionist models of academic integrity education in favour of more student-centred and experiential approaches. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: