Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJackson, Iesha
TitelManaging the Classroom Begins with Managing Oneself: Early-Career Teachers as Culturally Responsive Classroom Managers
Quelle(2017), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBeginning Teachers; Culturally Relevant Education; Classroom Techniques; Affective Behavior; Teacher Behavior; Self Management; Student Behavior; Behavior Problems
AbstractWhile research has considered teacher emotion in relation to job satisfaction, emotional well-being, and relationships with students, few studies explicitly connect emotions with classroom management. The purpose of this exploratory study is to (1) elucidate early career teachers' learning to manage their emotions when confronted with student misbehavior; and (2) provide a foundation for further examining what happens, in terms of classroom management, in classrooms once teachers regulate their own behaviors and attitudes more consistently. This research represents a particular type of translating knowledge into action--applying critical reflexivity to classroom management. Drawing from literature on culturally responsive classroom management, findings address the importance of knowledge of self in the process of early career teachers learning to manage their classrooms. (As Provided).
AnmerkungenAERA Online Paper Repository. Available from: American Educational Research Association. 1430 K Street NW Suite 1200, Washington, DC 20005. Tel: 202-238-3200; Fax: 202-238-3250; e-mail: subscriptions@aera.net; Web site: http://www.aera.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: