Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStosich, Elizabeth Leisy; Jaquith, Ann
InstitutionStanford Center for Opportunity Policy in Education (SCOPE); Social Policy Research Associates (SPR); Assessment for Learning Project (ALP)
TitelCo-Design as a Lever for Increasing Student Agency: Assessment for Learning in New Hampshire. Field Facing Memo #2
Quelle(2018), (9 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLearner Engagement; Student Participation; Participative Decision Making; Educational Objectives; Evaluation Methods; Student Role; Elementary Secondary Education; Educational Methods; Competency Based Education; Student Needs; Student Evaluation; Student Centered Learning; High Schools; Cooperative Planning; New Hampshire
AbstractThis memo, which is the second in the series, highlights the work of the New Hampshire Learning Initiative (NHLI), a member of the ALP network. The memo describes their efforts to support educators across the state to actively engage students as partners in co-designing learning goals and assessment strategies, showcasing how these efforts have enriched the experiences of teachers and students in two districts. [To view the first memo in the series, "Rethinking Students' Role in Assessment to Promote Greater Equity: Learning from Del Lago Academy," see ED591238.] (As Provided).
AnmerkungenStanford Center for Opportunity Policy in Education. Barnum Center 505 Lasuen Mall, Stanford, CA 94305. Tel: 650-725-8600; Fax: 650-736-1682; e-mail: scope@stanford.edu; Web site: http://edpolicy.stanford.edu/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: