Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCorwin, Z.; Maruco, T.; Bernstein, S.; Galan, C.; Rocha, C.
InstitutionUniversity of Southern California, Pullias Center for Higher Education
TitelCollege-Going Culture in a Digital Era: Strategies for Schools
Quelle(2018), (24 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; High School Students; Information Sources; College Applicants; College Attendance; 21st Century Skills; Information Technology; Grade 8; Guides; Academic Aspiration; School Culture; Administrator Role; Teacher Role; Counselor Role; Parent Role; Student Participation; Extracurricular Activities; Career Exploration; Web Sites; Computer Software; Telecommunications; Handheld Devices; College Entrance Examinations; College Readiness; Required Courses; Educational Resources; Grade 9; Grade 10; Grade 11; Grade 12; Outreach Programs; Educational Strategies; SAT (College Admission Test); ACT Assessment
AbstractHigh schools today have a unique challenge: to equip students with the knowledge and tools they need to prepare for, apply to and enroll in college--all while proving them with digital resources and skills essential for the 21st century. This guide by the Pullias Center's Digital Equity in Education team provides a general overview of what a college-going culture is and how it can be created, with an optimal timeline of college-going activities, starting from eighth grade through the summer after graduation. In addition, the guide offers tips for the digital era, from using online tools to engage students to empowering students to create content that inspires their peers to pursue a college degree. (As Provided).
AnmerkungenPullias Center for Higher Education. University of Southern California Rossier School of Education, Waite Phillips Hall Room 701, 3470 Trousdale Parkway, Los Angeles, CA 90089. Tel: 213-740-7218; Fax: 213-740-3889; e-mail: pullias@usc.edu; Web site: http://pullias.usc.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: