Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEditorial Projects in Education (EPE)
TitelQuality Counts 2019: Grading the States. Education Week. Volume 39, Number 3
Quelle(2019), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary Secondary Education; Public Education; Educational Quality; Educational Finance; Academic Achievement; Regional Characteristics; Differences; Educational Opportunities; National Competency Tests; Achievement Gains; Grade 4; Grade 8; Educational Indicators; Poverty; Graduation Rate; Advanced Placement; United States; National Assessment of Educational Progress
AbstractStagnation or promise? The third and final installment of "Quality Counts 2019" offers evidence for both in an annual summing up of the nation's K-12 system. The Education Week Research Center analyzed dozens of factors ranging from the academic to the socioeconomic in coming up with its all-inclusive state rankings and A-F grades. The results and analysis offer cautions along with clues to moving forward as policymakers seek to jump-start national progress in public education. Articles in this issue's Quality Counts report include: (1) Nation Earns a Grade of C Amid Mixed State Showing (Sterling C. Lloyd and Alex Harwin); and (2) Challenging Slog Toward Boosting School Quality (Evie Blad). [Snapshots written by Evie Blad, with research assistance from Hector Arzate. For the first installment in this three-part series, see ED592465. For the second installment, see ED595739.] (ERIC).
AnmerkungenEducation Week. Available from: Editorial Projects in Education, Inc.. 6935 Arlington Road Suite 100, Bethesda, MD 20814-5233. Tel: 800-346-1834; Tel: 301-280-3100; e-mail: library@epe.org; Web site: http://www.edweek.org/info/about/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: