Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHewitt, Rachel
InstitutionHigher Education Policy Institute (HEPI) (United Kingdom)
TitelMeasuring Well-Being in Higher Education. HEPI Policy Note 13
Quelle(2019), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterWell Being; Higher Education; Mental Health; Data Collection; Foreign Countries; College Students; Measurement; College Applicants; Measures (Individuals); College Graduates; School Personnel; Data Use; United Kingdom
AbstractIn this new Policy Note, Rachel Hewitt, HEPI's Director of Policy and Advocacy, highlights the need to distinguish between mental health and well-being and calls for more comprehensive data to be made available on the well-being of all those work and study at universities. Key points: (1) The conflation of mental health and well-being is not helpful for tackling either low levels of well-being or supporting those suffering mental ill-health; (2) We therefore need to collect data on both well-being and mental health separately; and (3) We need to collect more comprehensive information on the well-being of those who work and study in UK universities. The lack of any information on staff well-being should be tackled urgently. Consistent information should be collected on applicants, students and graduates, so we can better understand the impact that the university experience has on the well-being of individuals. (As Provided).
AnmerkungenHigher Education Policy Institute. 99 Banbury Road, Oxford, OX26JX, UK. Tel: +44-1865-284450; Fax: +44-1865-284449; e-mail: info@hepi.ac.uk; Web site: http://www.hepi.ac.uk
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: