Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRasmussen, Samara Ferber
TitelHigher Education Mid-Level Professional Staff and Strategic Planning: An Evaluation Study
Quelle(2017), (118 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Ed.D. Dissertation, University of Southern California
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHochschulschrift; Dissertation; Strategic Planning; Professional Personnel; Middle Management; Organizational Objectives; Higher Education; College Faculty; Faculty College Relationship; College Administration
AbstractThis paper explores the relationship between the mid-level professional staff in a higher education setting and the organization's strategic planning process and strategic plan outcomes. Clark and Estes' (2008) gap analysis model informs this study and sets the framework for studying the relationship with respect to the knowledge, motivation, and organizational influences (KMO) which have an impact on the mid-level professional staff. The group was surveyed and the data analyzed to establish the KMO's and set the stage for future study and support of this group of professionals. Recommendations based on the gap analysis are outlined and coupled with example activities to provide the organization support in meeting their organizational goal. [The dissertation citations contained here are published with the permission of ProQuest LLC. Further reproduction is prohibited without permission. Copies of dissertations may be obtained by Telephone (800) 1-800-521-0600. Web page: http://www.proquest.com/en-US/products/dissertations/individuals.shtml.] (As Provided).
AnmerkungenProQuest LLC. 789 East Eisenhower Parkway, P.O. Box 1346, Ann Arbor, MI 48106. Tel: 800-521-0600; Web site: http://www.proquest.com/en-US/products/dissertations/individuals.shtml
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: