Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHolcomb, Betty
InstitutionCenter for Children's Initiatives (CCI); Alliance for Quality Education (AQE); Citizen Action of New York; Public Policy and Education Fund of New York (PPEF); Schuyler Center for Analysis and Advocacy (SCAA)
TitelToo Many Children Still Waiting: Make Quality Early Learning Top Priority in 2017 Budget
Quelle(2017), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFamily Income; Socioeconomic Influences; Early Childhood Education; Preschool Education; Employed Parents; Educational Finance; Child Care; Access to Education; Kindergarten; Financial Support; Budgets; Resource Allocation; Funding Formulas; Educational Quality; School Readiness; New York
AbstractThe evidence is clear and convincing: Investments in quality child care and full-day pre-K more than pay for themselves and are proven strategies for reversing the growing income inequality in New York State, the most extreme in the nation. New York State leaders must build opportunity and stem inequality by expanding investments in quality child care and full-day pre-K. This report tracks the progress of New York State leaders in making quality pre-K and child care a priority in 2017. [Support for this report also came from the National Alliance for Early Success.] (ERIC).
AnmerkungenCenter for Children's Initiatives. 322 Eighth Avenue 4th Floor, New York, NY 10001. Tel: 212-929-7604; Fax: 212-929-5785; e-mail: info@ccinyc.org; Web site: http://www.centerforchildrensinitiatives.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: