Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShapiro, Doug; Dundar, Afet; Wakhungu, Phoebe Khasiala; Yuan, Xin; Nathan, Angel; Hwang, Youngsik
InstitutionNational Student Clearinghouse Research Center; Indiana University, Project on Academic Success (PAS)
TitelCompleting College: A State-Level View of Student Attainment Rates. State Supplement. (Signature Report No. 10a)
Quelle(2016), (23 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; College Graduates; Graduation Rate; Educational Attainment; Educational Trends; Cohort Analysis; Public Colleges; Private Colleges; Proprietary Schools; Two Year Colleges; Age Differences; Gender Differences; Full Time Students; Part Time Students; Enrollment
AbstractAs a supplement to "Completing College: A National View of Student Attainment Rates -- Fall 2009 Cohort," hereafter "Completing College," this report takes a state-by-state look at the various pathways that students take to complete a college degree or certificate. This report focuses on six-year student success outcomes and college completion rates by state. The results are displayed in three sets of tables organized by institution type, showing each state's outcomes for students who started postsecondary education at four-year public institutions, two-year public institutions, and four-year private nonprofit institutions. Each set of tables provides state-level overviews of college completion outcomes. [For the full report, "Completing College: A National View of Student Attainment Rates, Fall 2009 Cohort. (Signature Report No. 10)," see ED596230.] (ERIC).
AnmerkungenNational Student Clearinghouse. 2300 Dulles Station Boulevard Suite 300, Herndon, VA 20171. e-mail: service@studentclearinghouse.org; Web site: http://www.studentclearinghouse.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: