Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenEdwards, Matia (Hrsg.)
InstitutionSouthern Regional Education Board (SREB)
TitelMaryland: Gauging Progress, Accelerating Pace. 2016 State Progress Report on the Challenge to Lead 2020 Goals for Education
Quelle(2016), (40 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEarly Childhood Education; Elementary Education; Middle Schools; High Schools; Educational Technology; Technology Uses in Education; Career Planning; Educational Planning; College Readiness; Career Readiness; Vocational Education; Educational Policy; State Policy; Lifelong Learning; Enrollment Trends; Student Characteristics; Student Diversity; Public Schools; Socioeconomic Status; Racial Differences; Ethnicity; Poverty; Access to Education; School Readiness; Teacher Effectiveness; Graduation Rate; Science Achievement; Reading Achievement; Mathematics Achievement; Postsecondary Education; Public Colleges; Educational Attainment; Alignment (Education); English (Second Language); Costs; National Assessment of Educational Progress; ACT Assessment; SAT (College Admission Test)
Abstract"Gauging Progress, Accelerating Pace" is the seventh biennial report to SREB states on their progress in meeting SREB's Challenge to Lead goals for education. Each customized state report documents progress on both measurable outcomes and state policies. Through effective policy implementation, the goals can help states drive improvements in student achievement, high school graduation, college completion and workforce readiness. (As Provided).
AnmerkungenSouthern Regional Education Board. 592 10th Street NW, Atlanta, GA 30318-5790. Tel: 404-875-9211; Fax: 404-872-1477; e-mail: publications@sreb.org; Web site: http://www.sreb.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: