Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEdgerton, Adam Kirk; Desimone, Laura M.
TitelMind the Gaps: Differences in How Teachers, Principals, and Districts Experience College- and Career-Readiness Policies
Quelle(2019), (27 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Edgerton, Adam Kirk)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Readiness; Career Readiness; Accountability; Educational Policy; State Standards; Language Arts; Academic Standards; Teacher Attitudes; Administrator Attitudes; Principals; School Districts; Elementary Secondary Education; English; Policy Analysis; Public Officials; Comparative Analysis; Texas; Ohio; Kentucky
AbstractCritics of standards-based reform often cite an accountability policy environment that disproportionately affects teachers compared with principals and district officials. We directly examine this disproportionality. In our three study states of Texas, Ohio, and Kentucky, we use survey analysis to understand how policy environments for district officials, principals, and teachers differ. We find that in all three states, teachers report experiencing significantly more accountability than do principals. Teachers in every state also report significantly lower authority toward their state's standards. In Texas, these authority gaps predict less coverage of English language arts standards. [This is the in press version of an article published in "American Journal of Education" (ISSN 0195-6744).] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2021/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: