Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBarnett, Joshua H.; Hudgens, Tanée M.; Logis, Handrea A.
InstitutionNational Institute for Excellence in Teaching (NIET)
TitelTAP Research Summary: Examining the Evidence for the Impact of "TAP: The System for Teacher and Student Advancement," June 2017
Quelle(2017), (25 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterProgram Effectiveness; Academic Achievement; Educational Quality; Teacher Recruitment; Teacher Persistence; Teacher Effectiveness; Career Development; Faculty Development; Accountability; Teacher Leadership; Merit Pay; Teacher Evaluation; Teaching Skills; Knowledge Base for Teaching; Teacher Responsibility; Scores; Achievement Gains; Elementary Secondary Education; Value Added Models; Teacher Attitudes; Collegiality; Disadvantaged Schools; Administrator Attitudes; Partnerships in Education; College School Cooperation; Minnesota; Iowa; Tennessee; Texas
AbstractNIET [National Institute for Excellence in Teaching] continually evaluates the impact of TAP: The System for Teacher and Student Advancement on raising student achievement, improving instruction and increasing the ability of high-need schools to recruit, retain and support effective teachers. In addition to national results in student achievement and teacher attitudes, the June 2017 report highlights findings from the Minnesota, Iowa and Tennessee TIF-4 [Teacher Incentive Fund] sites, the TAP System in Texas, and the higher education partnerships supported by Supporting Educator Effectiveness Development (SEED) grants. (As Provided).
AnmerkungenNational Institute for Excellence in Teaching. 1250 Fourth Street, Santa Monica, CA 90401. Tel: 310-570-4860; Fax: 310-570-4863; Web site: http://www.niet.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: