Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPatrick, Susan; Worthen, Maria; Truong, Natalie
InstitutioniNACOL
TiteliNACOL 2019 Federal Policy Priorities. Issue Brief
Quelle(2019), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPublic Policy; Educational Policy; Barriers; Elementary Secondary Education; Educational Legislation; Federal Legislation; Higher Education; Educational Technology; Technology Uses in Education; Access to Education; Access to Computers; Financial Support; Teacher Education Programs; Federal Aid; Federal Government; Government Role; Alignment (Education)
AbstractThis brief provides analysis of federal policy changes needed toward a long-range vision to transform education and ensure our nation's education systems prepare all students with the skills necessary to achieve success, contribute to their communities and advance society. Our policy priorities are intentionally constructed to support future-focused states and localities moving forward from their current state of education to future systems that are equity-driven and ensure that every student will experience a prosperous, just and successful future. For federal leaders, the 2019 policy priorities are: (1) Launch a pilot program in the reauthorization of the Higher Education Act to support innovation; (2) Remove barriers for states in ESSA [Every Student Succeeds Act] Section 1204 (Innovative Assessment Pilot); (3) Support continued expansion of Internet access, WiFi and broadband infrastructure; and (4) Target funding within the reauthorized Perkins Career and Technical Education Act to encourage alignment to postsecondary programs and pathways. (As Provided).
AnmerkungeniNACOL. 1934 Old Gallows Road Suite 350, Vienna, VA 22182. Tel: 888-956-2265; Tel: 703-752-6216; Fax: 703-752-6201; Web site: https://www.inacol.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: