Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFarrell, Thomas S. C.
TitelReflection-"as"-Action in ELT. ELT Development Series
Quelle(2018), (58 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN978-1-9453-5139-6
SchlagwörterLeitfaden; English (Second Language); Second Language Learning; Second Language Instruction; Holistic Approach; Reflective Teaching; Teaching Methods; Language Teachers; Metacognition; Cognitive Processes; Guidelines; Educational Philosophy; Educational Principles; Educational Theories
AbstractTake the next step in reflective practice! Operationalize reflective practice and overcome the "reflection bubble" with an approach designed for the field of TESOL. Learn how teachers, teacher educators, supervisors, administrators, and other stakeholders can implement reflective practice. Expanding upon the original aspects of reflection, intellectual, cognitive, and metacognitive -- this book offers a new framework using a holistic and comprehensive approach and includes spiritual, moral, and emotional noncognitive aspects. This easy-to-navigate book is organized by the five different stages of the reflection framework: philosophy, principles, theory, practice, and beyond practice. (As Provided).
AnmerkungenTESOL Press. Available from: TESOL International Association. 1925 Ballenger Avenue Suite 550, Alexandria, VA 22314. Tel: 888-547-3369; Tel: 703-836-0774; Fax: 703-836-7864; Fax: 703-836-6447; e-mail: info@tesol.org; Web site: http://www.tesol.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2022/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: