Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTang, Shifang; Guerrero, Cindy Lynn; Lopez, Tamara; Tong, Fuhui; Irby, Beverly J.
TitelFidelity of Implementation in a Randomized Control Trial Study: The Effect of Virtual Professional Development
Quelle(2017), (9 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFidelity; Program Implementation; Randomized Controlled Trials; Virtual Classrooms; Faculty Development; School Districts; Grade 1; Elementary School Teachers; Experimental Groups; Control Groups; English (Second Language); Second Language Learning; English Language Learners; Elementary School Students; Elementary Schools; Texas
AbstractUsing a low inference observation instrument, we investigated the effect of an ongoing, intensive, and structured virtual professional development [VPD] on fidelity of implementation across conditions in a randomized control trial validation study implemented in seven Texas school districts. The observations were collected three time in the beginning, middle and the end of school year. The results indicated that VPD had statistically significant impact on teachers' fidelity of implementation. Experimental teachers overperformed teachers in control condition in student involvement, level questioning, applying ESL strategies, providing affective and cognitive feedback, and more English material to encourage ELLs participated in classroom activities. (As Provided).
AnmerkungenAERA Online Paper Repository. Available from: American Educational Research Association. 1430 K Street NW Suite 1200, Washington, DC 20005. Tel: 202-238-3200; Fax: 202-238-3250; e-mail: subscriptions@aera.net; Web site: http://www.aera.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: