Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSantos, Katie V.
TitelFive Strategies to Enhance the Transfer of Learning from Classroom to Clinical Setting
[Konferenzbericht] Paper presented at the Annual Meeting of the Adult Higher Education Alliance (42nd, Orlando, FL, Mar 8-9, 2018).
Quelle(2018), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTransfer of Training; Adult Education; Adult Learning; Teaching Methods; Generational Differences; Educational Environment; Cooperation; Student Motivation; Repetition; Multisensory Learning; Reflection; Allied Health Personnel; Allied Health Occupations Education
AbstractIn pursuit of enhancing the transfer of learning from the classroom to a clinical setting, we revisit five proven strategies in education. These strategies are not at all novel, but when viewed through a different elevated lens, the perspective is reborn and very enticing to the adult learner. With a multisensory spin, new life breathes into these tried and true, yet tired, teaching techniques. The strategies appeal to all learning styles and are modifiable to fit any educational setting and subject matter. We are going to direct our teaching techniques towards Generation Y, aka "The Millennials." The new information conveyed will be a "game changer" when it comes to teaching these contemporary, technology-reliant learners. Even the most seasoned instructor will find it easy to adapt these new methods into lesson plans. [For the complete proceedings, see ED590245.] (As Provided).
AnmerkungenAdult Higher Education Alliance. P.O. Box 2093, Minneola, FL 34755. Tel: 407-673-3773; e-mail: AHEA.Main.Email@gmail.com; Web site: http://www.ahea.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: