Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inArmlovich, Alex
InstitutionManhattan Institute for Policy Research
TitelPoverty and Progress in New York: English and Math Proficiency in NYC Schools, 2015-16. Issue Brief
Quelle(2017), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPoverty; Social Bias; Socioeconomic Status; Social Justice; Public Policy; Low Income Groups; Language Arts; Mathematics Instruction; Common Core State Standards; Grade 3; Grade 4; Grade 5; Grade 6; Grade 7; Grade 8; Public Schools; Disabilities; English Language Learners; At Risk Students; Gender Differences; Academic Achievement; Racial Differences; Ethnicity; Standardized Tests; Scores; New York (New York)
AbstractNew York mayor Bill de Blasio entered office in January 2014, promising to "take dead aim at the Tale of Two Cities … [and] put an end to economic and social inequalities that threaten to unravel the city we love." The Manhattan Institute's "Poverty and Progress in New York" series tracks the effects of Mayor de Blasio's policies on lower-income New Yorkers. This paper, the 12th installment, examines progress during 2015-16 in English language arts (ELA) and in math on the Common Core-aligned New York State Assessment Program, which covers nearly half a million students in grades 3-8 in the city's traditional public schools (i.e., non-charter schools). (ERIC).
AnmerkungenManhattan Institute for Policy Research. 52 Vanderbilt Avenue, New York, NY 10017. Tel: 212-599-7000; Fax: 212-599-3494; Web site: http://www.manhattan-institute.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: