Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCohen, Jonathan; Freiberg, Jo Ann
InstitutionNational School Climate Center (NSCC)
TitelSchool Climate and Bullying Prevention. School Climate Practice Brief
Quelle(2013), (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBullying; Prevention; Educational Environment; Educational Administration; Educational Change; Change Strategies; Educational Policy; Educational Legislation; Partnerships in Education
AbstractSchool climate reform, an evidence-based strategy, supports K-12 students, school personnel, parents/guardians, and community members learning and working together to promote pro-social education. Done well, these efforts will result in safer, more supportive, engaging, helpfully challenging and harmonious schools. This report summarizes how effective bully prevention efforts are essentially comprehensive school climate reform efforts that engage all stakeholders in understanding the school's vision for an ideal school environment. The essential elements of a school climate informed effort to prevent bullying behaviors include: (1) Educational leadership; (2) Engagement of the whole school community; (3) Assessment; and (4) Policies, laws, rules, and supports. Three strategies to guide effective practice include: (1) Creating and sustaining a school-wide, systemic effort; (2) Integrating and sustaining quality teaching and learning; and (3) Focusing on one-to-one/relational practices. (ERIC).
AnmerkungenNational School Climate Center. 341 West 38th Street 9th Floor, New York, NY 10018. Tel: 212-707-8799; e-mail: info@schoolclimate.org; Web site: http://www.schoolclimate.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: