Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHauge, Kimberly
InstitutionNational Governors Association
TitelStates Continue Advancing Strategies to Scale Work-Based Learning. White Paper
Quelle(2018), (10 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterJob Skills; Labor Needs; State Action; State Policy; Knowledge Economy; Education Work Relationship; School Business Relationship; Work Experience Programs; Cooperative Programs; Partnerships in Education; Sustainability; Program Effectiveness; Skill Development; Skilled Occupations; Change Strategies; Indiana; Iowa; Montana; New Hampshire; Utah; Washington
AbstractStates increasingly need a more highly skilled workforce to meet the requirements of businesses, keep up with a rapidly changing economy and accelerate growth that leads to economic opportunity for workers and families. As a result, governors recognize that their role is to bring together education, workforce and economic development as talent pipeline partners to better equip workers with skills businesses need. Work-based learning approaches have emerged from these partnerships as a promising strategy to address the mismatch between employer needs and the skill levels of available workers. "States Continue Advancing Strategies to Scale Work-Based Learning" summarizes key actions governors can take to embed work-based learning across education, workforce and economic development systems. (As Provided).
AnmerkungenNational Governors Association. 444 North Capitol Street, Washington, DC 20001-1512. Tel: 202-624-5300; Fax: 202-624-5313; Web site: http://www.nga.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: