Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSchellinger, Adam M.; Toby, Megan; Jaciw, Andrew P.; Zacamy, Jenna
InstitutionEmpirical Education Inc.; WestEd
TitelComparative Effectiveness of WestEd's iRAISE Professional Development: An Interim Report of a Randomized Experiment in Michigan and Pennsylvania
Quelle(2015), (36 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterComparative Analysis; Program Effectiveness; Randomized Controlled Trials; Experimental Programs; Reading Programs; Online Courses; Electronic Learning; Literacy; Reading Achievement; High School Students; Science Education; Content Area Reading; Pilot Projects; Performance Factors; Outcomes of Education; Fidelity; Teacher Surveys; Administrator Surveys; Interviews; Faculty Development; Observation; Educational Attitudes; Feedback (Response); Pennsylvania; Michigan
AbstractEmpirical Education Inc. is the independent evaluator of WestEd's 2012 i3 Development grant for Internet-based Reading Apprenticeship Improving Science Education (iRAISE). This interim report provides an update on the progress of the randomized control trial (RCT) during the 2014-2015 school year. The RCT measures the impact of iRAISE on student reading literacy, as measured by the Educational Testing Service (ETS) literacy assessment, in high school science classes in 27 schools in Michigan and Pennsylvania. This report provides a summary of the 2013-2014 pilot study and its relationship to the RCT, the design summary and research questions for the RCT, an updated study timeline, preliminary results for fidelity of implementation (FOI), and initial teacher impressions from the monthly teacher surveys. (As Provided).
AnmerkungenEmpirical Education Inc. 425 Sherman Avenue Suite 210, Palo Alto, CA 94306. Tel: 650-328-1734; Fax: 650-328-1794; e-mail: contact@empiricaleducation.com; Web site: http://www.empiricaleducation.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: