Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFrizzell, Matthew; Rentner, Diane Stark; Kober, Nancy
InstitutionGeorge Washington University, Center on Education Policy (CEP)
TitelAfter the Tests: How States Share Assessment Data. A Special Report in the Series, "Planning for Progress: States Reflect on Year One Implementation of ESSA"
Quelle(2018), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSurveys; Federal Legislation; Educational Legislation; State Departments of Education; Information Dissemination; Program Implementation; State Policy; Information Management; Student Evaluation; Standardized Tests; Access to Information; Parents; Teachers; Principals; Professional Development; Web Sites; Test Results; Mathematics; Language Arts; Data Analysis; Feedback (Response); Time
AbstractIn September and October of 2017, the Center on Education Policy conducted a survey of state deputy superintendents of education or their designees to learn about states' early efforts in implementing the Every Student Succeeds Act (ESSA). Most of those survey findings are described in the CEP publication "Planning for Progress: States Reflect on Year One Implementation of ESSA," available at www. cep-dc.org. This special report highlights state responses to questions in the 2017 CEP survey about policies for providing state test data to teachers, principals, and parents and other test-related issues, which were not covered in the original survey report. (ERIC).
AnmerkungenCenter on Education Policy. 2100 Pennsylvania Avenue NW Suite 310, Washington, DC 20052. Tel: 202-944-9050; Fax: 202-994-8859; e-mail: cep-dc@cep-dc.org; Web site: http://www.cep-dc.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: