Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRedding, Christopher; Cannata, Marisa; Miller, Jason
TitelSystem Learning in an Urban School District: A Case Study of Intra-District Learning
Quelle(2017), (42 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Redding, Christopher)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
DOI10.1007/s10833-017-9310-3
SchlagwörterSchool Districts; Urban Schools; Case Studies; Educational Change; Change Strategies; Teacher Collaboration; Educational Innovation; Longitudinal Studies; Teamwork; Educational Improvement; Program Development; Audio Equipment; Meetings; Feedback (Response); Semi Structured Interviews; Teacher Attitudes
AbstractThis paper presents evidence from a unique reform model that allowed teachers and other educators in a large urban district to collaborate with one another in the development of an innovation meant to improve student ownership and responsibility. In this longitudinal case study, we describe school stakeholders' learning about the design, the process of knowledge-transfer to school teams, and how school teams shared their ongoing learning with one another. School implementation teams were initially reluctant to share their learning with one another. By engaging in a shared innovation development process with structures for routine sharing, over time, implementation team members were increasingly interested in sharing their learning with one another. We discuss the implications for school improvement efforts. [At time of submission to ERIC this article was in press with "Journal of Educational Change."] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: