Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHaystead, Mark W.
InstitutionMarzano Research
TitelAn Analysis of the Relationship between English Language Arts and Mathematics Achievement and Essential Learning Mastery in Grades 3 and 4. Executive Summary
Quelle(2016), (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterMathematics Achievement; Elementary School Mathematics; Grade 3; Grade 4; Statistical Analysis; Faculty Development; Elementary School Students; Mastery Learning; Mathematics Skills; Correlation; Probability; Regression (Statistics); Scores; Standardized Tests; Language Arts; English Instruction; Indiana; Indiana Statewide Testing for Educational Progress
AbstractOver several years, Clark Pleasant Community School Corporation (CPCSC) schools have dedicated significant professional development hours and time to develop Essential Learnings (ELs) along with proficiency scales that could guide the content of classroom assessments used to determine student mastery. This executive summary highlights key findings from statistical analyses of the relationship between EL mastery as indicated by proficiency scales and 2015 proficiency rates for CPCSC students on the Indiana Statewide Testing for Educational Progress (ISTEP) English language arts (ELA) and mathematics assessments in grades 3 and 4. [This report was prepared for the Clark Pleasant Community School Corporation. For "An Analysis of the Relationship Between Essential Learning Mastery and Mathematics Achievement in Grades 3 and 4"," see ED574871.] (ERIC).
AnmerkungenMarzano Research. 555 North Morton Street, Bloomington, IN 47404. Tel: 888-849-0851; Fax: 866-801-1447; e-mail: info@marzanoresearch.com; Web site: http://www.marzanoresearch.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: