Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcCambly, Heather
InstitutionIllinois University, Office of Community College Research and Leadership
TitelA Multipronged Approach to Improving Transitions and Outcomes for Nontraditional-Aged Students in Select Pathways at Oakton Community College. Pathways to Results: Implementation Partnerships Strategy Brief
Quelle(2016), (3 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCommunity Colleges; Nontraditional Students; Outcomes of Education; Educational Improvement; Change Strategies; Manufacturing; Needs Assessment; Intervention; Models; Transitional Programs; Illinois
AbstractOakton Community College (Oakton) launched a Pathways to Results (PTR) project for the first time in 2014, a decision that converged with the launch of an all-college student success team with the goal of making evidence-based decisions to significantly improve student success. Oakton chose to work initially on its manufacturing program. Preliminary discussions with employers revealed a high demand for new, well-educated workers. Oakton is located in the third largest manufacturing region in the United States, making this a key opportunity for its students. This brief describes how Oakton Community College's Pathways to Results team used three interconnected strategies to improve equity and outcomes for nontraditional-aged students. (ERIC).
AnmerkungenOffice of Community College Research and Leadership. 51 Gerty Drive Room 129, Champaign, IL 61820. Tel: 217-244-9390; Fax: 217-244-0851; e-mail: occri@uiuc.edu; Web site: http://occrl.illinois.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: