Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJacobs, George M.; Shan, Tan Hui
TitelAdvancing Learner Autonomy in TEFL via Collaborative Learning
[Konferenzbericht] Paper presented at the International Conference on Teaching English as a Foreign Language (COTEFL) (7th, 2015).
Quelle(2015), (13 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEnglish (Second Language); Second Language Learning; Second Language Instruction; Teaching Methods; Personal Autonomy; Cooperative Learning; Peer Relationship; Student Centered Learning; Educational Principles; Accountability
AbstractThe present paper begins by situating learner autonomy and collaborative learning as part of a larger paradigm shift towards student-centred learning. Next are brief discussions of learner autonomy and how learner autonomy links with collaborative learning. In the main part of the paper, four central principles of collaborative learning are explained: maximum peer interactions, equal opportunities to participate, individual accountability and positive interdependence. The discussion of each principle includes what the principle involves, why the principle is important and how the principle can be implemented. [This paper was published in: Handoyo Puji Widodo (Ed.). "Proceedings from the 7th International Conference on Teaching English as Foreign Language (COTEFL)." Purwokerto, Indonesia: Faculty of Letters, University of Muhammadiyah, 2015.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: