Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHalbert, Hannah
InstitutionPolicy Matters Ohio
TitelGED® Collapse: Ohio Needs Launch Pads, Not Barricades. Executive Summary
Quelle(2016), (1 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigh School Equivalency Programs; Barriers; Equal Opportunities (Jobs); Evaluation Methods; Educational Attainment; Educational Policy; Standardized Tests; Participation; Trend Analysis; Educational History; Socioeconomic Status; Poverty; Wages; Goal Orientation; High School Graduates; Adult Education; Ohio; General Educational Development Tests
AbstractThe number of people attempting and passing the GED has plummeted. The Ohio economy is tough on low-wage workers with limited formal education. Without a high school diploma, it is virtually impossible to get a family-supporting job. But the GED has become a barricade, blocking Ohio workers from career goals, instead of a launching pad. Employers are missing out on 22,000 potential hires who are blocked from economic mobility. This executive summary highlights the recommendations set forth in the full report, "GED® Collapse in Ohio: State Needs Launch Pads, Not Barricades. Workforce Development" (ED573535), including: (1) Adding more alternate testing options as 21 states have done; (2) reinvesting in high school equivalency instead of cutting funding; and (3) evaluating the system to identify roadblocks and encouraging greater participation and passage regardless of exam vendors. (ERIC).
AnmerkungenPolicy Matters Ohio. 3631 Perkins Avenue Suite 4C East, Cleveland, OH 44114. Tel: 216-361-9801; Fax: 216-361-9817; Web site: http://policymattersohio.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: