Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionWashington State Board of Education; Professional Educator Standards Board (PESB)
TitelWorking Together for Student Achievement. 6th Biennial Joint Report
Quelle(2016), (39 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBoards of Education; Academic Achievement; Standards; Superintendents; Futures (of Society); Strategic Planning; Educational Legislation; Elementary Secondary Education; Accountability; Educational Objectives; Educational Policy; School Districts; Teacher Recruitment; College Readiness; Achievement Gap; Governance; Career Readiness; Civics; Citizenship Responsibility; Educational Indicators; Educational Change; Graduation Requirements; Vocational Education; High School Equivalency Programs; Alternative Assessment; Program Implementation; Alignment (Education); Preservice Teachers; Faculty Development; Washington
AbstractThe Washington State Board of Education (SBE) and the Professional Educator Standards Board (PESB) submitted this 6th biennial joint report to the Governor, Legislative Education Committees, and Superintendent of Public Instruction. The report outlines the collaborative work of the Boards, highlights accomplishments, and provides goals and strategies that will guide the Boards' future work. The following are appended: (1) State Board of Education Members; and (2) Professional Educator Standards Board Members. [For the prior report: "Working Together for Student Achievement. 5th Biennial Joint Report", see ED565370.] (ERIC).
AnmerkungenWashington State Board of Education. 600 Washington Street, Olympia, WA 98504. Tel: 360-725-6025; e-mail: sbe@k12.wa.us; Web site: http://www.sbe.wa.gov
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: