Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHorn, Michael B.; Fisher, Julia Freeland
InstitutionClayton Christensen Institute for Disruptive Innovation
TitelA Blueprint for Breakthroughs: Federally Funded Education Research in 2016 and Beyond
Quelle(2016), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Research; Federal Aid; Financial Support; Student Centered Learning; Research Problems; Research Methodology
AbstractThe federal government funds a significant proportion of education research in the United States. But these research efforts have, by and large, fallen short of delivering on the promise to drive individual student outcomes across the country. By altering the priorities of education research to embrace a more complete research cycle, the federal government can boost the productivity of future efforts. An effective research agenda moves beyond merely identifying correlations of what works on average to articulate and test theories about how and why certain educational interventions work in different circumstances for different students. This report discusses what is needed to do this: (1) Focus on the individual, not the average; (2) Push toward causal understanding; (3) Continue to fund research, not development; and (4) Coordinate the research cycle toward completion. The authors also discuss what is wrong with the nation's approach to research. (ERIC).
AnmerkungenClayton Christensen Institute for Disruptive Innovation. 425 Broadway Street, Redwood City, CA 94063. Tel: 650-887-0788; e-mail: info@christenseninstitute.org; Web site: http://www.christenseninstitute.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: