Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSturgis, Chris
InstitutionInternational Association for K-12 Online Learning; CompetencyWorks; MetisNet
TitelThe Art and Science of Designing Competencies. CompetencyWorks Issue Brief
Quelle(2012), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCompetency Based Education; Competence; Instructional Design; Educational Innovation; Course Content; Faculty Development; Mastery Learning; Student Evaluation; Cognitive Processes; Problem Solving; Learning Processes; Lifelong Learning; Skill Development
AbstractAt the heart of competency education is the assumption that by maintaining a laser focus on learning, allowing time to be a variable, and powerful competencies to set the bar, an education system can be created that produces high achievement for students from all income levels and across all racial and ethnic communities. However, the transition from an education system relying on a time-based Carnegie unit to competency-based education is not a silver bullet--it must be implemented with attention to quality so that both students and educators are fully supported in the learning process. The purpose of this paper is to discuss how innovators in competency education develop competencies. Often this is referred to as a tuning process or reengineering process--mapping from what you want students to know and be able to do all the way backwards to the choices for curricular tasks and assessments. This paper provides insights into the orientation and processes that innovators use. (ERIC).
AnmerkungenInternational Association for K-12 Online Learning. 1934 Old Gallows Road Suite 350, Vienna, VA 22182. Tel: 888-956-2265; Tel: 703-752-6216; Fax: 703-752-6201; e-mail: info@inacol.org; Web site: http://www.inacol.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: