Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enChimphali, Kamonrat; Nuangchalerm, Prasart; Ladachart, Luecha
TitelInstructional Strategy for Promoting Understanding of Nature of Science
Quelle(2013), (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterScientific Principles; Science Instruction; Teaching Methods; Science History; Inquiry; Active Learning; Science and Society; Research Methodology; Educational Research
AbstractThe Nature of science (NOS) has been thought of as an important component of "Science literacy" that the goal of standards-based science education. The aim of this paper try to present NOS for science education. Hereby, we may compile and notice where we promote students' understanding NOS. We find the highlight by using "explicit-reflective-embedded" approach with history of science, inquiry-based and socio-scientific issue have an effective way of teaching NOS. While the methods of studies on exploring students' understanding NOS consist of interviews, questionnaire and reflective journal and their analysis consist of category, description, interpretation and statistical. [This paper was published in: Charles A. Shoniregun, Galyna A. Akmayeva (Eds.), "London International Conference on Education LICE-2013 Proceedings" (p. 380-384). Infonomics Society.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: