Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPinkelman, Sarah; McIntosh, Kent; Raspica, Caitlin; Berg, Tricia; Strickland-Cohen, M. Kathleen
TitelPerceived Enablers and Barriers Related to Sustainability of School-Wide Positive Behavioral Interventions and Supports
Quelle40 (2015) 3, S.171-183 (31 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSustainability; Positive Reinforcement; Intervention; Barriers; School Personnel; Teacher Surveys; Qualitative Research; Teacher Attitudes; Positive Attitudes; Negative Attitudes; Time Management; Money Management; Administrator Attitudes; Administrators; Elementary Schools; High Schools; Middle Schools; Measures (Individuals); Phenomenology
AbstractThe purpose of this study was to identify the most important perceived enablers and barriers regarding sustainability of School-wide Positive Behavioral Interventions and Supports (SWPBIS). School personnel representing 860 schools implementing or preparing to implement SWPBIS completed an open-ended survey of factors regarding its sustainability. Qualitative analyses were used to assess perceptions of the most important factors related to sustainability. Thematic analysis produced 13 themes regarding enablers and/or barriers. The most commonly cited enablers were Staff Buy-in, School Administrator Support, and Consistency. The most commonly cited barriers were Staff Buy-in, Resources: Time, and Resources: Money. Results are discussed in terms of enhancing durability of evidence-based practices in schools. [This article was published in "Behavioral Disorders," v40 n3 p171-183 May 2015 (EJ1072245).] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: