Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMiles, Karen Hawley; Feinberg, Randi
InstitutionEducation Resource Strategies
TitelSeizing the Moment for Transformation: California's Local Control Funding Formula
Quelle(2014), (13 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFunding Formulas; Public Education; Finance Reform; School District Autonomy; Financial Policy; Student Needs; Educational Finance; Educational Resources; Resource Allocation; Strategic Planning; Educational Change; Change Strategies; Empowerment; Leadership Effectiveness; Elementary Secondary Education; California
AbstractIn 2013 California adopted a new funding formula that includes a significant reinvestment in public education after years of budget cuts. The new law allocates funds differently, directing more resources to students with higher needs and providing more local control and greater transparency. This revolutionary change presents California districts with the opportunity to fundamentally transform how they use resources. But with an influx of funds after years of budget cuts comes a temptation to simply reverse the cuts. This paper explores how districts can seize this moment to create systems that ensure all students reach new, higher standards. We argue that districts should: (1) Think strategically; (2) Think transformation; and (3) Think school leader empowerment. And we offer seven ideas for how districts can transform the way they use resources by connecting their people, time, and money to student and teacher needs (As Provided).
AnmerkungenEducation Resource Strategies. 480 Pleasant Street Suite C-200, Watertown, MA 02472. Tel: 617-607-8000; Fax: 617-600-6613; e-mail: info@erstrategies.org; Web site: http://www.erstrategies.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: