Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKillion, Joellen; Hirsh, Stephanie
InstitutionLearning Forward
TitelProfessional Learning Drives Common Core and Educator Evaluation, Knowledge Brief
Quelle(2014), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterProfessional Education; Teacher Evaluation; State Standards; Faculty Development; Communities of Practice; Alignment (Education); Teacher Improvement; Teamwork; Teacher Collaboration; Total Quality Management; Student Needs; Educational Practices; Elementary Secondary Education
AbstractThe ultimate key to successful integration and implementation of college- and career-ready standards and educator evaluation systems is the quality of the professional learning that educators engage in every day. Effective professional learning at the school level occurs among a team of teachers learning in a cycle of continuous improvement. Within this framework, learners address their specific learning needs, have ongoing opportunities for practice and feedback, and monitor results. At its best, professional learning fosters collective responsibility for the success of all students. The full brief includes: The Cycle of Continuous Improvement--How individuals, teams, and the school take each step in the cycle; What's Next--Opportunities for reflection and discussion to deepen your understanding and advance practices; and Additional Resources--Several Learning Forward resources available to support Common Core and educator evaluation. (As Provided).
AnmerkungenLearning Forward. 504 South Locust Street, Oxford, OH 45056. Tel: 513-523-6029; Fax: 513-523-0638; e-mail: office@learningforward.org; Web site: http://www.learningforward.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: