Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGoldhaber, Dan; Krieg, John; Theobald, Roddy; Brown, Nate
InstitutionCenter for Education Data & Research (CEDR)
TitelThe STEM and Special Education Teacher Pipelines: Why Don't We See Better Alignment between Supply and Demand? CEDR Working Paper. WP #2014-­3
Quelle(2014), (19 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSpecial Education Teachers; Science Teachers; Teacher Shortage; Teacher Supply and Demand; Teacher Education Programs; Probability; Public School Teachers; Teacher Salaries; Elementary Secondary Education; Teacher Qualifications; Teacher Characteristics; Labor Market; Washington
AbstractAlthough the shortage of qualified STEM and Special Education teachers is well documented and often discussed, there has been little improvement in increasing the number of teachers in these subject areas. This policy brief reports on the front-end of the teacher pipeline and shows that in Washington State, like across the country, there has been little improvement in staffing STEM and Special Education classes with more teachers. (As Provided).
AnmerkungenCenter for Education Data & Research. 3876 Bridge Way North Suite 201, Seattle, WA 98103. Tel: 206-547-5585; Fax: 206-547-1641; e-mail: cedr@uw.edu; Web site: http://www.cedr.us
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: