Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAnnenberg Institute for School Reform at Brown University
TitelDistrict Self-Assessment Tool. College Readiness Indicator Systems Resource Series
Quelle(2014), (22 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Districts; Self Evaluation (Groups); College Readiness; Evaluation Methods; Networks; Partnerships in Education; Instructional Leadership; Capacity Building; Educational Indicators; Resource Allocation; Data Analysis; Strategic Planning; Educational Planning; California; New York; Pennsylvania; Texas
AbstractThe purpose of the "District Self-Assessment Tool" is to provide school district and community stakeholders with an approach for assessing district capacity to support a college readiness indicator system and track progress over time. The tool draws on lessons from the collective implementation experiences of the four College Readiness Indicator Systems (CRIS) network sites (Dallas Independent School District, New Visions for Public Schools in New York City, Pittsburgh Public Schools, and San Jose Unified School District) that are reported in "Essential Elements in Implementation." In particular the following capabilities that are critical to developing a college readiness indicator system are: (1) Engaging leadership commitment to a college readiness indicator system; (2) Building data infrastructure; (3) Strengthening adult capacity around data use and college readiness; (4) Connecting indicators with supports to promote college readiness; and (5) Developing partnerships with community institutions and institutions of higher education. (ERIC).
AnmerkungenAnnenberg Institute for School Reform at Brown University. Brown University Box 1985, Providence, RI 02912. Tel: 401-863-7990; Fax: 401-863-1290; e-mail: AISR_Info@brown.edu; Web site: http://www.annenberginstitute.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: