Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAmerican Association of Collegiate Registrars and Admissions Officers
Titel2014-2015 State of CRM Use in Higher Education Report
Quelle(2010), (42 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigher Education; Surveys; Colleges; School Policy; Educational Practices; Personnel Management; Correlation; Benchmarking; Trend Analysis; Barriers; Administrators; Student Recruitment; College Faculty; College Students; Enrollment; College Admission; Management Systems
AbstractThe American Association of Collegiate Registrars and Admissions Officers (AACRAO) periodically undertakes research projects to keep themselves and the higher education community in general, informed about relevant current and emerging practices. The aim of this survey was to measure the extent of ownership of Constituent (or Customer) Relationship Management (CRM) applications at U.S. higher education institutions and to assess their impacts on practice, policy and staffing. The results of the survey are intended to serve as a benchmark for trends on this topic. The following are appended: (1) Survey Cover Email & Instrument; (2) Overall CRM Use Success by Institution Size, Region and Type; (3) "Other" Roadblocks to Maximizing the Use of the CRM; (4) Title of Senior Communication Officer Position; (5) Reporting Line for the Senior Communications Officer Position; and (6) Policy Changes as a Direct Result of Implementing a CRM. (ERIC).
AnmerkungenAmerican Association of Collegiate Registrars and Admissions Officers (AACRAO). One Dupont Circle NW Suite 520, Washington, DC 20036. Tel: 202-293-9161; Fax: 202-872-8857; e-mail: pubs@aacrao.org; Web site: http://www.aacrao.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: