Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShields, Regis Anne
InstitutionEducation Resource Strategies
TitelMisfit Structures & Lost Opportunities: The Urgent Case for Restructuring Teacher Compensation and Career Paths
Quelle(2013), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Salaries; Finance Reform; Opportunities; Improvement; Cost Indexes; School Districts; Budgets; Educational Attainment; Promotion (Occupational); Job Performance
AbstractTeaching effectiveness is the most important in-school factor for improving student achievement. In order to attract, retain, develop, and motivate the most effective teaching force possible, many argue that teacher salaries should be elevated to compete with other professions that attract and retain strong talent. This paper explores how to rethink compensation and career paths to attract and retain the most effective teachers. Two urgent reasons suggested for this reform are misfit structures of current teacher salary schedules, and lost opportunities to impact student achievement. This paper outlines a set of goals, principles, and tactics that could help leaders prioritize areas for improvement and change practices. Included are a set of tools to help leaders to explore and refine these ideas further to fit their own context. [The following members of the ERS team contributed to the writing of this paper: Karen Hawley Miles, Chris Lewis, Anna Sommers, Genevieve Green, and David Bloom.] (ERIC).
AnmerkungenEducation Resource Strategies. 480 Pleasant Street Suite C-200, Watertown, MA 02472. Tel: 617-607-8000; Fax: 617-600-6613; e-mail: info@erstrategies.org; Web site: http://www.erstrategies.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: