Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enClark, Tedra; Englert, Kerry; Frazee, Dana; Shebby, Susan; Randel, Bruce
InstitutionMid-continent Research for Education and Learning (McREL)
TitelAssessment: A McREL Report Prepared for Stupski Foundation's Learning System
Quelle(2009), (56 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterUrban Education; Disadvantaged Youth; At Risk Students; Minority Group Students; Student Evaluation; Formative Evaluation; Educational Assessment; Learning; Student Motivation; Performance Based Assessment; Alignment (Education); Feedback (Response); Computer Uses in Education; Faculty Development; Self Evaluation (Individuals); Intervention; Leadership; Literature Reviews
AbstractThis document is one of eight reports prepared to support the development of a new learning system, a development effort that is the first step in a major initiative undertaken by the Stupski Foundation. This report synthesizes recent research and theoretical literature on using best practices related to formative assessment to support urban students of color. To make better use of formative assessment to improve underserved students' opportunities for college and life success, the report identifies three options: (1) Classroom-level interventions; (2) School-level curricular and assessment programs; and (3) Professional development and leadership. The literature review method is appended. (Contains 2 figures, 1 table, and 1 footnote.) [A list of references reviewed but not cited in this report is included.] (ERIC).
AnmerkungenMid-continent Research for Education and Learning (McREL). 4601 DTC Parkway Suite 500, Denver, CO 80237-2596. Tel: 303-337-0990; Fax: 303-337-3005; Web site: http://www.mcrel.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: