Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED)
TitelDistrict Results for the 2013 Mathematics and Reading Assessments. Executive Summary
Quelle(2013), (2 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterUrban Schools; School Districts; National Competency Tests; Mathematics Achievement; Reading Achievement; Mathematics Tests; Reading Tests; Achievement Gains; Urban Areas; Grade 4; Grade 8; Public Schools; Elementary School Students; Middle School Students; Scores; White Students; African American Students; Hispanic American Students; Test Score Decline; Comparative Analysis; California; District of Columbia; Florida; Georgia; Illinois; Kentucky; Maryland; Massachusetts; Michigan; New Mexico; New York; North Carolina; Ohio; Pennsylvania; Texas; Wisconsin; National Assessment of Educational Progress
AbstractNAEP Trial Urban District Assessment (TUDA) results in mathematics and reading are based on representative samples of 1,100 to 2,300 public school students at grade 4 and 900 to 2,100 public school students at grade 8 in each participating urban district in 2013. Twenty-one urban districts participated in the 2013 assessments. The assessments administered in TUDA are exactly the same as those given nationally and use identical administration procedures. Changes in students' performance over time are noted only if the differences in scores or percentages are determined to be statistically significant. This executive summary highlights study results in the following areas: (1) Have students in urban districts made progress since 2011? (2) Which student groups are making progress in urban districts? and (3) How are students in urban districts performing? [For the full report, see ED544551.] (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: