Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 11, Number 23
Quelle(2011), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Finance; Politics of Education; Public Education; Legislators; Financial Support; Middle Schools; College Readiness; Educational Objectives; Expenditures; School Districts; Low Income; Urban Areas; Educational Assessment; Reading Tests; Mathematics Tests; Achievement Gap; Comparative Analysis
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) All I Want for Christmas: Congress Continues Deliberations on Fiscal Year 2012 Funding; Education Programs Potentially Facing 1.5 Percent Funding Cut; (2) "Fiscal Survey of States": States' Fiscal Situations Improve, but Revenue and Spending Remain Below Prerecession Levels; (3) "A New Mission for the Middle Grades": New Report Encourages Focus on Middles Schools for Postsecondary Preparedness; (4) "Comparability of State and Local Expenditures among Schools within Districts": New U.S. Department of Education Report Finds Many Low-Income Schools Receive Less Than Fair Share of Funding; and (5) Results of 2011 Trial Urban District Assessments in Reading And Math: Large Urban Districts Narrow Gap With National Average. (Contains 1 footnote.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: