Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMurray, Christy S.; Coleman, Meghan A.; Vaughn, Sharon; Wanzek, Jeanne; Roberts, Greg
InstitutionCenter on Instruction
TitelDesigning and Delivering Intensive Interventions: A Teacher's Toolkit
Quelle(2012), (72 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Cognitive Processes; Learning Problems; Elementary Secondary Education; Curriculum Development; Intervention; Reading Instruction; Mathematics Instruction; Time Factors (Learning); Small Group Instruction; Educational Improvement; Student Needs
AbstractThis toolkit provides activities and resources to assist practitioners in designing and delivering intensive interventions in reading and mathematics for K-12 students with significant learning difficulties and disabilities. Grounded in research, this toolkit is based on the Center on Instruction's "Intensive Interventions for Students Struggling in Reading and Mathematics: A Practice Guide." The practice guide examines four considerations for intensifying interventions: (1) supporting cognitive processes; (2) differentiating and intensifying instructional delivery; (3) increasing instructional time, and (4) reducing group size. Although progress monitoring of student learning is a critical step when implementing intensive interventions, this topic is outside the scope of the practice guide and, therefore, is not included in this toolkit. (Contains 1 figure.) [For related report, "Capacity Building Indicators & Dissemination Strategies: Designing and Delivering Intensive Interventions--A Teacher's Toolkit," see ED536128.] (ERIC).
AnmerkungenCenter on Instruction. Available from: RMC Research Corporation. 1000 Market Street Building 2, Portsmouth, NH 03801. Tel: 800-258-0802; Tel: 603-422-8888; e-mail: COI-Info@rmcres.com; Web site: http://www.centeroninstruction.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: