Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWhitebook, Marcy; Ryan, Sharon
InstitutionNational Institute for Early Education Research
TitelDegrees in Context: Asking the Right Questions about Preparing Skilled and Effective Teachers of Young Children. Preschool Policy Brief. Issue 22
Quelle(2011), (16 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Effectiveness; Teacher Characteristics; Early Childhood Education; Preschool Teachers; Teaching Methods; Young Children; Teacher Education Programs; Teaching Skills; Teacher Competencies; Educational Policy; Databases; Teacher Qualifications; Educational Quality; Educational Environment; Professional Development; Teacher Salaries
AbstractPreschool teachers play a critical role in children's development yet there is little agreement about how to codify teacher knowledge and skill. This brief argues that too much attention has been given to debating the baseline of qualifications required of preschool teachers (e.g., AA vs. BA), failing to take into account the precise nature of the education that teachers have received en route to their degrees, support for ongoing learning, and the effects of the workplace environment on their teaching practice. This brief is intended to illuminate these questions and provide recommendations that can lead to their resolution. (Contains 72 endnotes.) (As Provided).
AnmerkungenNational Institute for Early Education Research. Rutgers The State University of New Jersey, 73 Easton Avenue, New Brunswick, NJ 08901. Tel: 848-932-4350; Fax: 732-932-4360; e-mail: info@nieer.org; Web site: http://www.nieer.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: