Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHammond, Ormond W.; Wilson, Melly; Barros, Corrin
InstitutionRegional Educational Laboratory Pacific (ED)
TitelComparing the Achievement Patterns of Native Hawaiian and Non-Native Hawaiian Grade 8 Students in Reading and Math. Issues & Answers. REL 2012-No. 120
Quelle(2011), (20 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHawaiians; Grade 8; Mathematics Achievement; Reading Achievement; Comparative Analysis; Achievement Gap; Student Evaluation; Public Schools; Middle School Students; Ethnicity
AbstractNative Hawaiian students represent the largest single ethnic group in Hawai'i, at 27 percent of the student population in 2008/09. This REL Pacific report, "Comparing the Achievement Patterns of Native Hawaiian and Non-Native Hawaiian Grade 8 Students in Reading and Math," reports the reading and math proficiency rates of grade 8 Native Hawaiian and non-Native Hawaiian public school students and whether proficiency rates have changed from 2003/04 to 2008/09. Data sources and study methods are appended. (Contains 1 note, 4 figures, 3 boxes, and 4 tables.) [This report was prepared for the Institute of Education Sciences (IES) by Regional Educational Laboratory Pacific administered by Pacific Resources for Education and Learning. For "Comparing the Achievement Patterns of Native Hawaiian and Non-Native Hawaiian Grade 8 Students in Reading and Math. Summary. Issues & Answers. REL 2012-No. 120," see ED530805.] (As Provided).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Pacific. Available from: Pacific Resources for Education and Learning (PREL). 900 Fort Street Mall Suite 1300, Honolulu, HI 96813-3718. Tel: 800-377-4773; Tel: 808-441-1385; Fax: 888-512-7599; e-mail: askprel@prel.org; Web site: http://www.prel.org/programs/care/rel.aspx
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: