Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBranum-Martin, Lee; Mehta, Paras D.; Carlson, Coleen D.; Francis, David J.; Foorman, Barbara R.
InstitutionSociety for Research on Educational Effectiveness (SREE)
TitelInstructional Variability in Bilingual Education Programs: Time of Year, Raters, and Content
Quelle(2012), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Bilingual Education Programs; Immersion Programs; Spanish Speaking; Educational Practices; Observation; Language of Instruction; Reading Instruction; Language Arts; Oral Language; English (Second Language); Time on Task; Elementary School Teachers; Preschool Teachers; Differences; California; Texas
AbstractThere are many types of programs for Spanish speaking students in the US, with varying methods and goals. Some preliminary work suggests that bilingual classrooms may differ widely in instruction, even under the same program labels. However, there are few studies which have compared the extent to which various bilingual program models differ in actual instruction delivered. Directly measuring instructional practice however, is difficult and costly, involving the influence of time, raters, content, and programs (Raudenbush, 2008). The purpose of the current paper is to estimate the relative influence of these important sources of variance in classroom observations completed in a large quasi-experiment of bilingual education. (Contains 6 tables.) (ERIC).
AnmerkungenSociety for Research on Educational Effectiveness. 2040 Sheridan Road, Evanston, IL 60208. Tel: 202-495-0920; Fax: 202-640-4401; e-mail: inquiries@sree.org; Web site: http://www.sree.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: