Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Association of State Directors of Special Education (NASDSE), Project Forum
TitelStaffing Patterns of Five State Special Education Units. inForum
Quelle(2009), (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSpecial Education; Surveys; Interviews; School Personnel; School Organization; Educational Legislation; Federal Legislation; Delaware; District of Columbia; Maryland; New Hampshire; New York
AbstractThe purpose of this document is to explore the drivers for reorganization, the common experiences shared by states and the challenges and successes experienced. The goal is to inform staff in other special education units as they consider reorganization. This activity was undertaken as part of an agreement between Project Forum at the National Association of State Directors of Special Education (NASDSE) and the U.S. Department of Education Office of Special Education Programs (OSEP). (Contains 2 footnotes.) (ERIC).
AnmerkungenProject Forum. Available from: National Association of State Directors of Special Education. 1800 Diagonal Road Suite 320, Alexandria, VA 22314. Tel: 703-519-3800; Fax: 703-519-3808; Web site: http://www.projectforum.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: