Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Centre for Vocational Education Research
TitelApprentices & Trainees: Early Trend Estimates. December Quarter 2011
Quelle(2012), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN1838-0530
SchlagwörterQuantitative Daten; Apprenticeships; Trainees; National Surveys; Vocational Education; Foreign Countries; Trend Analysis; Graduation Rate; Australia
AbstractThis publication presents early estimates of apprentice and trainee commencements for the December quarter 2011. Indicative information about this quarter is presented here; the most recent figures are estimated, taking into account reporting lags that occur at the time of data collection. The early trend estimates are derived from the National Apprentice and Trainee Collection no.70, December 2011. Data are only available for commencements at the national level and have been seasonally adjusted and smoothed. Further information at the disaggregated level for the December quarter 2011 will be released in early June 2012. Early indications for the December quarter 2011 show that: (1) Trade commencements have decreased, after only one quarter of slight growth. Trade commencements have now decreased in four of the last five quarters; and (2) Non-trade commencements have increased, marking a return to the steady upward trend displayed from the June quarter 2009 to the March quarter 2011, following declines in the June and September quarters of 2011. (Contains 1 table and 1 figure.) (ERIC).
AnmerkungenNational Centre for Vocational Education Research Ltd. P.O. Box 8288, Stational Arcade, Adelaide, SA 5000, Australia. Tel: +61-8-230-8400; Fax: +61-8-212-3436; e-mail: ncver@ncver.edu.au; Web site: http://www.ncver.edu.au
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: