Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHoldheide, Lynn R.; Goe, Laura; Croft, Andrew; Reschly, Daniel J.
InstitutionNational Comprehensive Center for Teacher Quality
TitelChallenges in Evaluating Special Education Teachers and English Language Learner Specialists. Research & Policy Brief
Quelle(2010), (40 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Effectiveness; Special Education Teachers; Educational Policy; Limited English Speaking; English (Second Language); Second Language Learning; Student Evaluation; Academic Achievement; Achievement Gains; Teacher Evaluation; Measures (Individuals); Administrators; School Districts; Surveys; Teacher Collaboration; Team Teaching; Educational Legislation; Federal Legislation; Alabama; California; Colorado; District of Columbia; Florida; Massachusetts; Ohio; Texas
AbstractCurrent emphasis on teacher effectiveness in educational policy poses a challenge for the evaluation of special education teachers and English language learner (ELL) specialists. Most evaluation systems focus on student achievement and teacher practice; however, few systems have the capacity to differentiate among specialty area educators, address the challenges in accurately measuring achievement growth for their students, and connect that growth to teacher effects. Questions arise as to how these interdependent foci may vary for at-risk populations and how evaluation systems should best reflect this variation. The purpose of this Research & Policy Brief is to inform discussion of these issues. (Contains 4 figures and 6 tables.) (ERIC).
AnmerkungenNational Comprehensive Center for Teacher Quality. 1000 Thomas Jefferson Street NW, Washington, DC 20007. Tel: 877-322-8700; Fax: 202-223-8939; e-mail: tqcenter@air.org; Web site: http://www.tqsource.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: